Sunteți aici:

RECLAMATII SI RETUR

Aveti intrebari?

Sunati:
(+40) 770 391 148
Scrieti:
info@optilen.ro

Returnări, schimburi și reclamații în Optilen.ro

Politica de returnare in 14 zile | Politica de schimb in 365 de zile | 2 ani garanție
Returnează gratuit in timp de 14 zile

Achiziționând la optilen.hu aveți dreptul să returnați produsele în termen de 14 zile, din orice motiv. Returnarea produselor comandate este gratuită

Cum să obțineți un retur gratuit?
  • Contactați-ne la:info@optilen.ro sau sunând la: Contact (+40) 770 391 148
  • Consultantul nostru va trimite un curier să ia pachetul de la dumneavoastră.
  • Produsele returnate trebuie să fie neutilizate și în stare originală.

Veți găsi mai multe detalii despre politica de returnare în termenii și condițiile noastre. Puteți descărca formularul de returnare aici. Compatibilitatea cu ecranul cititorului este activată.

Schimbul gratuit pentru 365 de zile

În cazul în care defectele ochiului se modifică după achiziționarea de lentile din magazinul nostru, puteți schimba lentilele timp de 365 de zile celor cu noile dioptrii. Compatibilitatea cu ecranul cititorului este activată.

Cum să schimbi produsul gratuit?
  • Contactați-ne la:info@optilen.ro sau sunând la: Contact (+40) 770 391 148
  • Consultantul nostru va trimite un curier să ia pachetul de la dumneavoastră.
  • Produsele returnate trebuie să fie neutilizate și în stare originală.
2 ani garanție pentru produs

Dacă produsul pe care l-ați achiziționat se dovedește a fi defect, puteți depune o plângere. Toate produsele din oferta noastră au o garanție de 24 de luni.Compatibilitatea cu ecranul cititorului este activată.

Cum să depuneți o plângere?
  • Trimiteți-ne produsele defecte împreună cu formularul de reclamație pe care îl veți găsi mai jos.
  • Pentru a lua în considerare reclamația, produsele sunt trimise producătorului.
  • Reclamațiile sunt procesate în termen de 30 de zile.
  • Lentilele trebuie trimise înapoi în ambalajul original sau în recipient cu soluție pentru lentile, pentru a preveni uscarea.
  • Dacă reclamația va fi admisă, vom înlocui numărul de lentile pe care ni le-ați trimis înapoi.
  • Producătorul poate cere confirmarea scrisă de la medicul dumneavoastră oftalmolog că trebuie să purtați aceste lentile specifice.
  • În cazul raportării problemelor de sănătate după utilizarea lentilelor, producătorul poate solicita documentația medicală.

Mai multe detalii privind reclamațiile le veți găsi în termenii și condițiile noastre. . Puteți descărca formularul de reclamație aici..


Aboneaza-te la newsletter și afla primul noutatile
Versiunea mobilă
Doriti sa continuati?