Profitați de oferta noastră specială

Numai acum avem 6% REDUCERE pentru tine!

Introduceți codul *: Copiază codul

*Cod activ pentru 7 zile.

Sunteți aici:

RECLAMATII SI RETUR

Aveti intrebari?

Sunati:
(+40) 770 391 148
Scrieti:
info@optilen.ro

Returnări, schimburi și reclamații în Optilen.ro

POLITICA DE RETURNARE IN 14 ZILE | POLITICA DE SCHIMB IN 365 DE ZILE | 2 ANI GARANȚIE
Returnează gratuit in timp de 14 zile

Achiziționând la optilen.ro aveți dreptul să returnați produsele în termen de 14 zile, din orice motiv. Returnarea produselor comandate este gratuită si se refera la cutiile neincepute.

Cum să obțineți un retur gratuit?
  • Contactați-ne la: info@optilen.ro sau sunati la nr. de telefon (+40) 770 391 148
  • Consultantul nostru va trimite un curier să ia pachetul de la dumneavoastră.
  • Produsele returnate trebuie să fie neutilizate și în stare originală.

Veți găsi mai multe detalii despre politica de returnare în termenii și condițiile noastre. Puteți descărca formularul de returnare aici.

Returnare

Acest drept nu poate fi invocat în cazul următoarelor produse, conform legilor românești:
• Lentilele aeriene, care sunt executate după specificațiile consumatorului;
• Cutiile de lentile de contact, dacă au fost desigilate una sau mai multe lentile din interiorul acestora.

Pentru a fi acceptat returul cutiilor de lentile de contact este necesar ca toate lentilele (blisterele) din interiorul acestora să fie sigilate. Lentilele de contact sunt rapid degradabile după desigilare, nu sunt transmisibile, și nu se vând la bucată (blister). Cutia de lentile de contact reprezintă un kit, un întreg, iar odată desigilată o lentilă (blister) din interiorul acesteia se consideră produsul (cutia de lentile) consumat, ce nu se mai poate readuce la starea iniţială cu toate lentilele sigilate în interior, lentile din același lot ca cel înscris pe cutie și cu același termen de valabilitate.

În cazul unor defecte de fabricație, produsele sunt trimise de client către Optilen.ro. Produsele vor fi inspectate de către furnizorul/producă­torul acestora, iar în cazul în care acestea se dovedesc a fi defecte, clientului i se vor înlocui produsele sau va primi contravaloarea acestora. Vă rugăm să rețineți că acest proces poate dura până la două luni, inclusiv timpul de transport. Unele lentile vor trebui trimise în străinătate pentru analiză, fapt care poate avea un impact, în lungimea acestui proces. Când o eroare de fabricație este recunoscută, vă vom trimite noi lentile cu aceeași combinație de parametri, fără taxă de transport. Dacă, totuși, se determină că nu există nici o eroare de fabricație, nu vă putem rambursa lentilele sau trimite o nouă pereche.

Garanţia lentilelor de contact nu acoperă: prescripţia şi adaptarea necorespunzătoare a lentilelor de contact; defecte survenite în urma manipulării necorespunzătoare (ex: ciupirea marginilor lentilei etc); defecte survenite în urma întreţinerii sau a depozitării necorespunzătoare (ex: depozite pe suprafaţa lentilei sau infestarea lentilei cu bacterii, germeni, microbi etc), nemulțumirea în legătură cu o nouă marcă de lentile, nemulțumirea față de efectul de culoare obținut prin purtarea lentilelor colorate

Nemulțumirea în legătură cu o nouă marcă de lentile &ndash - Trecerea la un nou brand de lentile de contact, chiar dacă este recomandat de către un specialist, implica riscul ca acesta să nu vi se potrivească. Vă sfătuim să consultați întotdeauna medicul oftalmolog sau opticianul înainte de a încerca o nouă marcă de lentile. Pentru menținerea sănătății ochilor dumneavoastră, vă sfătuim să solicitați medicului oftalmolog sau opticianului probarea lentilelor dorite și acordul specialistului pentru purtarea lor. În cazul în care medicul nu dispune de lentile de probă, vă recomandăm să mergeți cu lentilele achiziționate (înainte de prima aplicare pe ochi) la consult, ca medicul oftalmolog să verifice adaptarea și să-și dea acordul pentru folosirea lor. Fiecare utilizator poate avea o experiență diferită cu același tip de lentile. Vânzătorul nu este răspunzător pentru eventualele complicații medicale, disconfort sau neadaptare, ce pot rezulta din utilizarea noilor lentile de contact. De asemenea, lentilele de contact pot fi returnate numai în cazul în care blisterele sunt sigilate și nedeteriorate.

Nemulțumirea față de efectul de culoare obținut prin purtarea lentilelor colorate – Efectul final al purtării lentilelor de contact colorate este foarte subiectiv și poate varia în funcție de numeroase condiții și influențe. În primul rând, efectul va fi influențat de pigmentarea ochilor. În al doilea rând, ea poate fi influențată de factori externi, cum ar fi condițiile de lumină, make-up si alegeri vestimentare. Mai mult decât atât, tipul de lentile de contact colorate (de amplificare a culorii naturale sau opace) poate produce un rezultat diferit în acoperirea culorii naturale a ochilor. Deoarece este imposibil să se prevadă rezultatul pentru fiecare individ, nu putem oferi o rambursare pentru lentilele colorate, dacă sunteți nemulțumit de rezultat.

Schimbul gratuit pentru 365 de zile

În cazul în care dioptriile ochiului se modifică după achiziționarea de lentile din magazinul nostru, puteți schimba lentilele timp de 365 de zile celor cu noile dioptrii, in aceleasi conditii, cutiile sa nu fie desfacute.

Cum să schimbi produsul gratuit?
  • Contactați-ne la: info@optilen.ro sau sunati la nr. de telefon (+40) 770 391 148
  • Consultantul nostru va trimite un curier să ia pachetul de la dumneavoastră.
  • Produsele returnate trebuie să fie neutilizate și în stare originală.
2 ani garanție pentru produs

Dacă produsul pe care l-ați achiziționat se dovedește a fi defect, puteți depune o plângere. Toate produsele din oferta noastră au o garanție de 24 de luni.

Cum să depuneți o plângere?
  • Trimiteți-ne produsele defecte împreună cu formularul de reclamație pe care îl veți găsi mai jos.
  • Pentru a lua în considerare reclamația, produsele sunt trimise producătorului.
  • Reclamațiile sunt procesate în termen de 30 de zile.
  • Lentilele trebuie trimise înapoi în ambalajul original sau în recipient cu soluție pentru lentile, pentru a preveni uscarea.
  • Dacă reclamația va fi admisă, vom înlocui numărul de lentile pe care ni le-ați trimis înapoi.
  • Producătorul poate cere confirmarea scrisă de la medicul dumneavoastră oftalmolog că trebuie să purtați aceste lentile specifice.
  • În cazul raportării problemelor de sănătate după utilizarea lentilelor, producătorul poate solicita documentația medicală.

Mai multe detalii privind reclamațiile le veți găsi în termenii și condițiile noastre. . Puteți descărca formularul de reclamație aici..


Abonează-te la newsletter și află primul noutățile
Versiunea mobilă
Doriți să continuați?