Returnări, schimburi și reclamații în Optilen.ro
14 de zile pentru a returna | 365 de zile pentru a vă înlocui lentilele de contact | 2 ani garanție
Amintiți-vă că comenzile dvs. din magazinul Optilen.ro sunt acoperite de protecție deplină în ceea ce privește retururile și reclamațiile. Dacă produsele pe care le primiți sunt defecte, aveți dreptul să faceți o reclamație. Dacă defectul de vedere se modifică, puteți înlocui lentile comandate cu cele compatibile cu defectul dvs. actual.In plus, in termen de 30 de zile de la primirea comenzii, puteti returna produsele achizitionate fara a indica niciun motiv, primind o rambursare.Datorita acestui lucru, puteti fi sigur ca atunci cand cumparati de la noi , nu riști nimic și vei primi mereu un produs care să corespundă așteptărilor tale.
Făcând cumpărături în magazinul nostru electronic, aveți la dispoziție 30 de zile pentru a returna produsele comandate fără a oferi un motiv. De asemenea, puteți schimba ochelarii comandați în termen de 14 de zile. Returnarea produselor este gratuită.
Cum să obțineți un retur gratuit?
- Contactați-ne scriind la: [email protected] sau sunând la: (+40) 770 391 148
- Consultantul nostru va trimite un curier pentru a ridica coletul de la dvs.
- Marfa trebuie returnata intr-o stare care sa nu-i reduca valoarea comerciala, ceea ce inseamna ca blisterul cu lentilele nu poate fi deteriorat.
Mai multe detalii despre returnări pot fi găsite în Termenii și condițiile. Puteți descărca formularul de retur de aici.
Faceți o greșeală când comandați lentile? Nu vă faceți griji! Cumpărând produse de pe Optilen.ro, îți poți schimba gratuit lentilele de contact! Plătim pentru curierul care va ridica lentilele greșite de la tine și le va livra pe cele corecte.
Condiții care trebuie îndeplinite pentru a beneficia de înlocuirea gratuită a lentilelor:
- Lentilele trebuie să fie într-un pachet care să garanteze transportul în siguranță al transportului.
- Produsul nu a fost folosit, despachetat și ambalajul său nu prezintă semne de deteriorare (valoarea sa comercială nu s-a modificat).
- Este necesară trimiterea înapoi a chitanței sau a facturii pentru bunurile achiziționate.
Cum funcționează:
- Ai comandat lentile cu parametri greșiți.
- Scrieți-ne un e-mail (sau contactați-ne în alt mod), prezentând situația.
- Consultantul nostru acceptă mesajul și va ordona curierului să-l ridice (pe costul Optilen.ro).
- Vă trimitem lentile cu parametrii corecti.
Dacă produsul primit este defect, puteti depune o reclamatie. Toate produsele noastre sunt acoperite de o perioadă de garanție de 24 de luni.
Cum pot face o plângere pentru lentile defecte?
- Produsele defecte trebuie trimise înapoi împreună cu formularul de reclamație furnizat mai jos.
- Pentru a lua în considerare reclamația, produsele sunt trimise înapoi producătorului.
- Reclamațiile sunt luate în considerare în termen de 30 de zile.
- Lentilele de contact trebuie trimise într-un blister sau într-un recipient cu o soluție pentru lentile, astfel încât să nu se usuce.
- În cazul în care reclamația este acceptată, numărul de lentile trimise către noi va fi înlocuit.
- Producătorul poate solicita confirmarea scrisă de la medicul dumneavoastră că trebuie să purtați un anumit tip de lentilă.
- Dacă sunt raportate probleme de sănătate, producătorul poate solicita fișe medicale.
Mai multe detalii despre reclamație pot fi găsite în Termenii și condițiile. Puteți descărca formularul de reclamație de aici.